tiistai 31. heinäkuuta 2012

aika turha postaus

joo eli tänää oli mummon synttärit ja olin siellä menin kotiin kävin juoksee ja uimas äiti pyöräili vierel ja oli iha hyvä lenkki 8km ja uinti sitten mentiin kotiin syötiin ja vähän siivoiltiin sitten datailin ja oon iha sika väsyny onneks huomen saa nukkua pitkään! on mulla ehkä pari kuvaa voin kattoo (: tää on kyllä aika turha postaus mutta joo Leevi ei halunnu että punnerran istu nimittäin selän päälle niin ei jaksanu nousta kun sen verran iso koira :D oisko säkä jotain 65-75cm :D ja maha on rotikan kokonen :D jajoo mie meen varmaa huomenna iitulle tai joskus mä en tiiä D:D eka ois pitäny lähtee hesaan mutta en lähekkää ku koulut alkaa! mutta joo siis 9.8 kouluun enää 8pv lomaa :( pitäis käyä vähä shoppaa ennen sitä koska mulla ei oo hyvää kynää tai siis suomeks sanottuna ei mitään äitin mielest on mutta ku ei olee :D:D ja sitten roopen videon youtubessa nähtävissä valmis kerranki ja kissanpennuistakin on video (: roope on kehittyny videosta nostaa jopa laukkaa ennen estettä mutte vielä vähän hukassa ja pehmeä laukka on tullu välissä toki pomppusa ja joo :D nyt mä voisin laittaa pennuist kuvan ja sitte riittää tälle päivälle koska väsy niin meen nukkuu

-Jonna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti