tiistai 11. joulukuuta 2012

Pikkujoulut koris!(:

jempun puhelin
 

pipareita koristelin pari (:

joulujuhlasta laatu..:/

heh<3

leevi<3

 

joulupukki<3
Heii! meillä oli koripallossa tänää pikkujoulut! meillä oli tortut, piparit ja mehua/kahvia (; sitte joulupukkiki käväsi (: toi karkkia ja mie toimin kuvaajana!:D mutta joo mulla ei oo tänää kauheesti asiaa oli iha mukava päivä ja siel pikkujoulus meni tosi kivasti!!:D Mutta tosiaan mulla oli tänää koulua ja oli mukavaa meillä oli liikunassa sählyä, oli mukava pelata pitkästä aikaa.. enkun tunti meni vähä lujaa..:D perus minä mutta joo tuli 6 kokeesta ja äikän aineesta 8-, oon tyytyväinen!!! Kävelen sitten yksin kotiin ja kotona luin matikan kokeesee vähän ja näiin mutta joo nyt illal en oo ku lukenu kokeesee ja nyt tulin tänne koneelle tekemään postauksen ja kohta nukkumaan! eipä mulla oikeen muuta ollu huomisesta ei varmaa postausta tule ellei jtn ihmeelistä tapahdu ku mulla ei oo oikee muuta ku lukea kokeesee:DDD niin teillä varmaa kiinnostaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti