keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Ääh...

(C) Venla Karvinen

(C) Venla Karvinen

(C) Venla Karvinen

(c) Venla Karvinen

(c) Venla Karvinen
Eli oon vähä kipeenä ja venla oli eilen meillä (: ja meillä oli ylihauskaa välistä joo tota oltiin koneel naurettii juteltii syötiin juotiin kuvattii:D ja nii ja joo useiten kysyttyjä kysymyksiä on ollu minun säpö ja nyt se tulee tässä postauksessa : jensen_jon@windowslive.com <-- tohon kyselyt ja tollaset :) Tosin mulle saa laittaa toivomuksia mistä tekesin postauksen!! Ja voisin tehä kysymys postauksen niin teen sellasen jännän jutun jonka ala puolelle laitatte kysymykset selostan varmaa siinäki tän mut:DD joo ja tänää oon kattonu pikkuveljee c: ja huomenna menos mummolaa:DD mutta mulla ei ollu mitään erikoista asiaa:DD Laitan eilisest kuvii!

1 kommentti: