maanantai 8. huhtikuuta 2013

Viikonloppu

Perjantai: Olin koulussa sitten lähen viiden bussilla sinettää kaverille oltiin tiloilla ilta eikä siinä oikee mitää oli hauskaa! Lauantai: Olin vieläki kaverilla pelattii aamusta ja sillee sit joskus päivälä kaverin kaveri haki mejät "tiloille":D oikei kyllä se sinnekki mejät vei mut käytii eka kaupungissa ja sillee :DD sit viideltä mentii tiloille ja nähtii ihmisiä oli aivan liian hauskaa välissä kävin Teresalla illal sitten menin taas saman kaverin luo jonka luona olin jo yötä (en osaa selittää :D) ja sielä pelattiin taas..:P Sunnuntai: Meile tuli kavereita sinne minun kaverin luo pelattiin ja oltii, ajettii kelkalla, syötii, naurettiin :DD Siinäpä meni minun viikonloppu hyvässä seurassa! <3 ja pelattii siis MW3 ja BLACK OPS :) suosittelen!!
:3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti