torstai 28. kesäkuuta 2012

...

taas mie oon jäätyny oon kirjottanu aika vähä mutta siis leevi selvitti leikauksen hyvi ja tikitki on jo poistettu (: sen jälkeen olin tallilla ja sitten isoveli tuli rolloo sitten juhannuksena olin mökillä paitti en ollu ku perjantaista lauantaihin talviturkkilähti!! sitten lauantaina menin isoveljen ja heidin kanssa uimaa kemijokeen olin ainut joka uskals uida ;D sitte käytiin näyttää heidille tivolia..sunnuntaina menin 11 aikaa tivolii ja 12 kaverini tuli..kävimme syömässä ja oltii siell se pakotti mut mega flippiin mä en ois menny siihen mutta sitten oli pakko ku sieltä ei päässy pois :( mutta sitte se oli tosi kiva laite :D mieli hieman muuttu sen 2min aikana :D maanantaina oli yötön yö sieltä ostin farkut, hupparin, topin, pyyhkeen ja semmosen pitkähihasen perus valkonen ginan paita (: tulin noin klo.02:00 kotiin:D tiistaina veljeni ja heidi lähti kotiin mie jäin hieman haikein mielin no se siitä sitten meni iidalle ja iida tuli meille yöksi oli iha kivaa sitten käytii vuokraa mamin kaa leffa keskiviikkona ja se oli Hulluna Saraan iha jees mutta niin :P torstaina meile tuli tampereelta porukkaa (: ja arvatkaa mitää? minun nuorin 4v pikkuveli ja sen kaveri 5v pussas mulla on kuvaki siitä ::D:D:D nauroin niille mut söpöö se oli (: perjantai on nyt kello on 02:15 ja siis netta tulee kaverin luota sitten ku herää ja on meilä yhen yön kirjotan sitte joku day lisää ja siis kirjottaisin enemmän jos ois lukioita! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti