keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Talli viikko

mooi! oon ollu tallilla nyt monta päivää. oon ratsastanut roopea hetaa ja ranee. oon maastoillu ja hyppiny esteitä 50-80cm kun hetalla ei voinu vielä hypätä paljoo kun ei oo liikutettu paljoa nyt talvella nii virtaa enemmän revittelyyn ja sit lihakset menee kipeäks ja oon tippunu kahesti nyt näin pikaisesti sunnuntaina hetalta maanantaina ranelta eli hetalla nyt korkein on ollu 80cm siis talven jälkeen ratana sellane 65cm kisoihin ehkä lähetään ristikkoluokkaan :D mutta joo huomenna taas tallille!! hauskaa ja ehkä netale yöksi (; en tiiä sitten miten käy kisoissa huomenna meinasin että hypin kans sitten perjantaina vapaa-päivä vaikka sillä ei kannattais piettää ku heti villiintyy(: mutta nyt meen moi<3 -jonna-

2 kommenttia:

  1. oi käyt vielä bloggerissa, mikä ilo! ;___;
    mutta siis tunnistahan minut varmaan, sori en oo voinu ottaa yhteyttä kun et ole enää facebookissa ja mulla ei ole sun numeroa. siis minun vanha (oboke_kummitus) meseosoite ei enää toimi ja jos olet kaipaillut minua (ja ainaista kuuliaisuuttani) niin uusi meseni on parsaninja@hotmail.com :3

    VastaaPoista